Bartha-Szabó Enikő

Junior channel marketingesként csatlakoztam 2008-ban a PPG Trilakhoz, 2014 óta vezetem a cég „legvidámabb barakkját”, a jelenleg 9 fiatal tehetséges kollégából álló marketing osztályt. A szakmai életutam egy jó példa arra, hogy a kemény munka meghozza a sikert az ember lánya számára még egy olyan férfias iparágban is, mint a festékipar.
A PPG Trilak kiválóan ötvözi a multinacionális és helyi vállalatok előnyeit: az elmúlt 10 évben alkalmam volt számos olyan projekten dolgozni, amire más cégeknél nem lett volna lehetőségem. A csapatom kiválasztásánál a legfontosabb számomra az volt, hogy emberileg a csapatba tökéletesen beleillő kollégákat találjak, akik új színt tudnak vinni ebbe a konzervatív iparágba és nem csak egy állomásnak tekintik a PPG Trilakot az életükben, hanem azonosulni tudnak kultúrájával, kötődnek a céghez és hosszú távon gondolkodnak benne.  Az sem volt utolsó szempont, hogy jó hangulatban tudjuk eltölteni együtt a munkaidőt. Miben más a PPG Trilak a vállalatok zöméhez képest? A cégnek munkatársai szakmai fejlesztése mellett mentális jóléte is fontos, figyelnek a munka és a magánélet egyensúlyára, a kollégák egyéni adottságaira és elvárásaira.
 

Márkáink